Livet er fint

Jeg er, som nevnt, kjempeglad for å være tilbake på skolen etter juleferien, men det betyr at jeg ikke skriver noe her hver eneste dag. Det synes jeg er helt greit, ettersom poenget med denne bloggen først og fremst er å motivere meg selv. Altså ville det blitt helt feil om det ble et ork å skrive her.

Siste uken har bestått av kjappe, greie, men sunne middager og mye sosialt. Jeg koser meg og synes faktisk at livet er helt nydelig. Hver eneste dag. I helgen har jeg til og med vært ute og spist hele 2 ganger, noe som er ganske sinnsykt for meg som student. På lørdag var vi på Egon, og da ble det rett og slett fiskesuppe, og den var veldig god. På søndag spiste jeg og venninna mi på Ristorantino Italiano her i Trondheim for å feire bursdagen hennes, og da kjøpte jeg rett og slett en pizza uten tomatsaus, men med 4 oster. Jeg er personlig veldig glad i de fleste retter med tomatsaus, men ble positivt overrasket over denne.

20160116_183927

På søndag lagde jeg også en litt mer tidkrevende lunsj enn brødskiver, nemlig en risotto med sopp, paprika, rødløk, squash og fullkornsris. Det er første gang jeg prøver meg på risotto, og jeg må si meg fornøyd med den. Blir nok ikke siste gangen.

20160117_154453

Mandagsmiddagen ble et nytt forsøk på vegetartaco, denne gang med bønner og litt rødløk som kjøttdeigerstatning. Det fungerte veldig bra, selv om jeg må si at det er bittelitt skuffende når jeg biter over. Jeg forventer kjøttkonsistensen, men så er den ikke der. Likevel er dette absolutt en verdig erstatning.

Det var en matoppsummering, her er 3 kjappe setninger om den siste uka:
Jeg fikk min første A, og er generelt veldig fornøyd med eksamensresultatene
Jeg ble gjenvalgt som nestleder i linjeforeningens mediakomité, selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å stille.
Det er masse masse snø ute, og jeg bør egentlig få tatt noen bilder!

Det var det, håper på at det blir litt mer spennende ting (MAT) å blogge om utover uka.

Woop.

Leave a comment